Tilpassede udsendelsesforløb - byg dine egne forløb så de passer til dine behov.

Påmindelser, sender påmindelse til parter / roller som ikke har underskrivet indefor tidsfrist.

Opret og send direkte fra Microsoft Outlook eller Citrix,

Adressebog alle dine ofte anvendte kontakter - sparer dig tid på indtastning.

Overblik - markedets bedste "dashboard" med det forchromede overblik på alle dine sager. 

Sikkert arkiv - send dokumenter direkte til underskrivers e-Boks. og / eller vores arkivløsning.

Design tilpassede skabeloner, så brand og logo eksponeres i al kommunikation.

Roller og rettigheder - fuld kontrol over brugere med mulighed for AD-integration

Brevfletning / masseudsendelse, via flette dokument til uendelig antal modtagere.

 

Funktioner Digital Signatur

Sikker

Filoverførsel 

Blanketter & 
Brevfletning

CPR
Validering

Screen Shot 2019-11-06 at 07.21.58.png
Screen Shot 2019-11-06 at 07.23.49.png
Screen Shot 2019-11-06 at 07.22.21.png
Screen Shot 2019-11-06 at 07.21.48.png

Send filer sikkert

Gør det nemt og tilgængeligt

send e-mail modtag validering

Screen Shot 2019-11-06 at 07.35.34.png

Arkiv

Arkiv

Download

e-mail / SMS

 

SMS

e-mail eller SMS skabeloner, personlige meddelelses og invitatinstekster til modtager.

Blanketter som du selv kan designe og bygge, nemt og enkelt.

Flow, bestem underskrifts

rækkefølge (sekventielt) a så b så c, eller (parallet) alle samtidig.

BankID underskrifter i hele Norden, S/BankID, N/BankID F/Tupas DK/NemID 

Avanceret Flow, bestem rækkefølge fordelt på roller, relevant for revisor og advokat.

Touch underskrift Globalt - underskriv og valider med 2 faktor identification.

Integration til 3.parts systemer, kontakt for liste.

Sikker filoverførelse, ligesom sikkermail sender du krypteret og får kvittering for modtagelse 

Udfyld e-mail og navn på personen du øsnker valideret. 

Modtager bekræfter med NemID

Vi returnere juridsk CPR validering til dig på krypteret e-mail

Screen Shot 2019-03-14 at 21.05.45.png

Kryptering er blevet et krav - 

Screen Shot 2019-04-16 at 10.37.29.png

Nu skal private virksomheder også kryptere fortrolig kommunikation for at undgå bøder, det gælder ikke længere kun for offentlige virksomheder.
 

Den 1. januar 2019 skærpede Datatilsynet kravene til e-mail kommunikation med fortrolige og personfølsomme oplysninger.

 

Hvad betyder det?

Uanset om du sender en fortrolig fil om året eller 1000 personfølsomme filer om måneden, skal du sende dem krypteret. Det gælder for lønsedler, pensionsoplysninger, regnskaber, ansættelseskontrakter og lignende.

 

Du kan leve op til kravene med en sikker mail-løsning. Det er kostbart og kan tage lang tid at implementere.

 

Løsningen

Du kan sende krypterede filer med vores løsning, og det er hurtigt, sikkert og billigt.

Vælg om du vil sende dokumenter som skal underskrives med digital signatur, eller v
ælg om du ønsker kun at sende følsomme oplysninger som krypteret e-mail.

Vi sikrer dig ift.Datatilsynet og GDPR


 

 

 

 

 

 

 

  • Når du sender en fortrolig fil svarer det til at sende et rekommanderet brev, bare online og til en brøkdel af prisen.
     

  • Modtageren får en notifikation på SMS eller e-mail.
     

  • For at åbne filen skal modtageren kvittere med NemID eller anden digital signatur.
     

  • Når filen bliver åbnet, får du automatisk besked, så du ved, at filen er modtaget og læst.
     

  • Åbner modtageren ikke filen, bliver der automatisk sendt påmindelser til modtagerne.


Rekommanderet brev

Samme sikkerhed som med et rekommanderet brev, det koster bare en brøkdel og leveres med internettets hast.


Med sikker filoverførsel bliver dine filer automatisk krypteret, og modtageren bekræfter sin identitet med f.eks 2 faktor-ID eller NemID.

Opfyld regler og krav uden at betale for meget

Når du bruger os til at hjælpe dig med Digital signatur slipper du for bindinger og abonnementer. Du betaler kun for de filer, du sender.

Koster mindre end et frimærke.
Priser og pakker, klik her.

Screen Shot 2019-04-16 at 10.40.10.png
Screen Shot 2019-05-09 at 13.45.53.png

Digital blanket løsning

Digital blanket.

Med vores digitale blanket løsning kan du nu simpel og enkelt bygge dine egne blanketter som kunder, leverandører eller medarbejdere kan underskrive digitalt.
 

Brug det til f.eks
Samtykke erklæringer.
Serviceskema.
Indhente personfølsomme oplysninger.
- eller til et konkret behov du har.


Alle virksomhedens afdelinger kan bruge digitale blanketter, det er effektivt idet konverteringen fra blanketten er sendt til det er modtaget bliver meget kortere, altså I får oplysninger og dokumentation retur HURTIGT.

1. Start med at vælge en titel på sin blanket.

2. Tilføje en sektion ( valgmuligheder)
Hvad ønsker vi at respondent skal tage stilling til

3 Hvilket type felt skal indgå, feks.
 

  • Titel

  • Tekst

  • Tekstsvar på én linje

  • Tekstsvar på flere linjer

  • Radio-Buttons

  • Checkbokse

  • Fil-upload

Gentag indtil du har bygget din digitale blanket.

Udsendelsen
I dit overblik har du nu bygget en digital blanket som er gemt som en skabelon, som du kan bruge når som helst. Du kan sende en e-mail med en invitations tekst til modtageren og i denne e-mail findes et link. Linket er din digitale blanket, når respondent klikker på linket vil din digitale blanket aktiveres.

 

 

Din digitale blanket skabelon
Du kan således lave egne skabeloner, som kan sendes om et link til en respondent, som så digitalt kan underskrive det dokument som respondenten selv udfylder.

Anvendelse i HR.

I ansættelsesprocessen indhentes personfølsomme oplysninger om kandidaten, som kandidaten selv indtaster.
Kandidaten godkender på tro og love oplysningerne som kanditat eller medarbejder selv har tilføjet.

Blanketten sikrer at du altid har dokumentation og at du kan dokumentere hvem der har set og gjort hvad ifm. indhentning af data. ​

HR kan derfor altid dokumentere, hvem som har set oplysningerne og hvem som har adgang til oplysningerne. 

Adgang til data
Vi sikrer at ingen andre end kandidaten og HR har adgang til oplysningerne. HR gemmer oplysningerne, og stiller disse til rådighed for medarbejderen f.eks hvis medarbejderen ønskes at "blive glemt” eller ændre "samtykke".

Eksempel på en blanket løsning til HR.
 

  • Arbejds og opholdstilladelse

  • CPR Nr

  • Sygesikringskort

  • Pas og pas Nr

  • Bank Konto Nr

  • Pensions overenskomst

  • Sundhedsforsikring

  • Forsikring

  • Straffeattest

  • Eksamensbeviser

  • Personlighedstest

  • Billedlegitimation

  • Helbredsoplysninger

  • Nærmeste pårørende

  • Tøj og uniformsstørrelse

  • Etc.

 
 
 

Tilslutningsafgift til e-Boks udgør DKK 3000 (engangsomkostning.

Herefter afregnes med credits for dokumenter som leveres til e-Boks

 

Pris for levering  af dokumenter til e-Boks beregnes efter e.-Boks betalings model, dvs. efter dokumentets fil størrelse og om dokumentet er underskrivet med med NemID eller ej

Screen Shot 2019-03-16 at 22.39.49.png

(     )

Nemsign hjælper virksomheder med med sikker kommunikation, digital signatur og GDPR tilpassede løsninger.

(     )

  • compri
  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • YouTube - White Circle

e-mail 

Telefon

+45 2030 3433

Nærgaardsvej 32, -  2800 Kongens Lyngby  -  Danmark

CVR 27 62 36 46 

Download folder
Sikker Kommunikation